FAQ - najczęściej zadawane pytania


Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na tematy najczęściej poruszane przez naszych klientów.
Sprawdź czy znajduje się tam odpowiedź również na Twoje pytanie.

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Dopóki punkty magazynowe, które realizują wysyłkę towaru do zamówień internetowych, nie potwierdzą przygotowania towaru do danego zamówienia, niestety nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty wysyłki. Gdy tylko takie potwierdzenie się pojawi, otrzymasz maila o temacie "Informacja o wysyłce" (w przypadku kuriera) lub "Zamówienie zrealizowane" (w przypadku odbioru osobistego).

Przypominamy, że standardowy czas przygotowania towaru do wysyłki wynosi do 7 dni roboczych oraz do 14 dni roboczych w przypadku rowerów, licząc od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia lub zaksięgowania przelewu. Następnie firma kurierska dostarcza towar w ciągu 2 dni roboczych od podjęcia paczki.

W jaki sposób zwrócić otrzymany towar?

Jeśli zechcesz zwrócić towar zakupiony na stronie sklepmartes.pl, oddaj go w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki do dowolnego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (faktura nie jest wymagana). Na potwierdzenie dokonanego zwrotu pracownik powinien wydać kopię formularza wraz z pieczątką sklepu.

Towar możesz też odesłać na własny koszt, wraz z formularzem, na adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała

z dopiskiem "ZWROT SKLEP INTERNETOWY".

W przypadku, gdy nie będzie możliwe dostarczenie nam towaru w podanym wyżej terminie, poinformuj nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy, a następnie w ciągu kolejnych 14 dni oddaj produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego Martes Sport, wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, lub odeślij go do nas na powyższy adres.

Pieniądze za zakupiony towar zwrócimy Ci na wskazane konto niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Martes Sport Sp. z o.o. może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania.

W jaki sposób wymienić otrzymany towar?

W przypadku niepasującego rozmiaru zwróć otrzymany towar (szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz TUTAJ) i złóż nowe zamówienie.

Co zrobić, gdy konieczna jest reklamacja towaru?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2-letnią rękojmią. W przypadku wystąpienia wady można zwrócić towar do najbliższego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z opisem nieprawidłowości, wskazanym w formularzu oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi.

Istnieje również możliwość zamówienia kuriera po odbiór od klienta reklamowanego produktu na koszt sklepu internetowego. W tym celu prosimy o zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy w temacie "Reklamacja towaru".

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Po uznaniu reklamacji produkt naprawimy, wymienimy na nowy lub zwrócimy pieniądze.

Co zrobić, gdy nie powiodła się płatność?

Jeżeli transakcja PayU nie powiodła się, skorzystaj w ciągu 24 h od momentu złożenia zamówienia z linku znajdującego się w wiadomości o temacie "Płatność została rozpoczęta". W przypadku, gdy link straci swoją ważność, złóż nowe zamówienie (nie realizujemy nieopłaconych zamówień) lub dokonaj przelewu na poniższe konto.

W tytule płatności wystarczy podać nr zamówienia.

Martes Sport Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

Konto bankowe: Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

Dotarła do mnie tylko część produktów. Co z resztą?

Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, Twoje zamówienie może zostać zrealizowane w kilku paczkach, wysyłanych z różnych lokalizacji, nie zawsze tego samego dnia. W związku z tym przesyłki mogą dotrzeć do Ciebie w różnych terminach. Bez względu na liczbę paczek koszt dostawy wynosi 10 zł lub 15 zł w przypadku pobrania.

W pierwszej kolejności wysyłamy produkty, które są dostępne w naszym magazynie głównym. W takiej sytuacji otrzymasz powiadomienie od przewoźnika o nadaniu paczki, a od nas wiadomość mailową z fakturą, która uwzględnia pełne koszty wysyłki oraz tylko i wyłącznie produkty przygotowane przez magazyn główny.

Pozostałą część zamówienia nadajemy w późniejszym czasie ze sklepów stacjonarnych. Gdy tylko wystawione zostaną listy przewozowe, otrzymasz wiadomość mailową o temacie "Informacja o wysyłce", w której znajdziesz numery paczek oraz linki umożliwiające ich śledzenie.

W przypadku, gdy towar do zamówienia był przygotowywany tylko i wyłącznie przez sklepy stacjonarne, informację o listach przewozowych otrzymasz w mailu o temacie "Informacja o wysyłce". Paczki nie zawsze są podejmowane przez przewoźnika tego samego dnia, więc i czas dostarczenia może być różny. Status brakujących paczek można śledzić poprzez przekazane przez nas linki.


Czy sklep potwierdza mailowo złożone zamówienie?

Każde zamówienie złożone na stronie www.sklepmartes.pl jest potwierdzane drogą elektroniczną (mail o temacie „Przyjęcie zamówienia”). Jeśli podałeś prawidłowy adres e-mail, a nie znalazłeś wiadomości od nas w folderze głównym, prosimy sprawdzić inne foldery, m.in. SPAM, Powiadomienia, Oferty.

Czy można wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Nie ma możliwości dokonywania zmian w już złożonym zamówieniu (np. zmiana koloru czy rozmiaru, podmiana lub dodanie produktu, naliczanie rabatu itp.). W grę wchodzi jedynie skierowanie prośby o anulowanie takiego zamówienia (najlepiej przez formularz kontaktowy w temacie "Rezygnacja z zamówienia") i złożenie nowego.

Wyjątek stanowią zamówienia złożone w systemie ratalnym. Prosimy wówczas o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (najlepiej również przez formularz kontaktowy w temacie "Rezygnacja z zamówienia").

Formularz kontaktowy


Zanim się nami skontaktujesz, sprawdź czy w FAQ powyżej nie znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie.

 

Attached files

* File size cannot be bigger than 2MB