Nr tel w sprawie realizacji zamówień:

(33) 82 81 816*

Nr tel zapytanie o produkt:

(33) 82 81 771*

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

Dane teleadresowe:

Martes Sport Sp. z o.o.

43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

NIP: 547-17-91-682
REGON: 070904684

Konto bankowe: Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

FAQ

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

W zależności od dostępności towar wysyłany jest w terminie od 3 do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia lub zaksięgowania przelewu. Następnie firma kurierska UPS dostarcza towar w ciągu 24 h od podjęcia przesyłki.

W przypadku większej liczby produktów, zamówienie może zostać zrealizowane w kilku paczkach wysyłanych z różnych lokalizacji. Koszt dostawy pozostaje jednak niezmienny bez względu na liczbę przesyłek.

W jaki sposób zwrócić otrzymany towar?

Jeśli zechcesz zwrócić zakupiony towar, poinformuj nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (np. drogą elektroniczną), a następnie oddaj produkt w ciągu kolejnych 14 dni do najbliższego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.

Towar można też odesłać na własny koszt na adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała

z dopiskiem "ZWROT SKLEP INTERNETOWY".

PROMOCJA!!! W przypadku towaru zakupionego od 04.11.2016 do 31.12.2016, na poinformowanie nas o chęci odstąpienia od umowy masz aż 30 dni!

Pieniądze za zakupiony towar zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Martes Sport Sp. z o.o. może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania.

Nie jest możliwe otrzymanie gotówki w sklepie stacjonarnym, w którym będziesz dokonywać zwrotu towaru!

W jaki sposób wymienić otrzymany towar?

Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar na inny, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, oddając produkt do najbliższego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z wypełnionym formularzem wymiany.

Można też odesłać towar na własny koszt na adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała

z dopiskiem "WYMIANA SKLEP INTERNETOWY".

Wymiana towaru na inny bezpośrednio w sklepie stacjonarnym nie jest możliwa, ponieważ jest ona realizowana przez sklep internetowy.

Przesyłkę z produktem we wskazanym rozmiarze lub kolorze wyślemy na podany przez Ciebie adres po otrzymaniu zwracanego towaru.

Co zrobić, gdy konieczna jest reklamacja towaru?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2-letnią rękojmią. W przypadku wystąpienia wady można zwrócić towar do najbliższego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z opisem nieprawidłowości.

Istnieje również możliwość zamówienia kuriera po odbiór od klienta reklamowanego produktu na koszt sklepu internetowego. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Po uznaniu reklamacji produkt naprawimy, wymienimy na nowy lub zwrócimy pieniądze.

Co zrobić, gdy nie powiodła się płatność PayU?

Jeżeli transakcja PayU nie powiodła się, prosimy o dokonanie przelewu na poniższe konto.

W tytule płatności wystarczy podać nr zamówienia.

Martes Sport Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

Konto bankowe: Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

Jakie są warunki uzyskania Karty Stałego Klienta?

Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy Kartę Stałego Klienta (KSK), która upoważnia do zakupów z 7% rabatem i obowiązuje na wszystkie produkty dostępne w ofercie Martes Sport, za wyjątkiem przecenionych nart i rowerów.

Jak zdobyć KSK?

1. Zrób zakupy za co najmniej 250 zł (liczy się wartość produktów).
2. Podczas zakupów online zarejestruj się w naszym sklepie.
3. Zaraz po złożeniu zamówienia wyślemy na Twojego maila informację o przyznaniu karty wraz z jej numerem.

Jak skorzystać z karty?

1. Jeśli podczas zakupów online zalogujesz się do sklepu, rabat zostanie naliczony automatycznie.
2. W przypadku logowania do systemu dopiero w momencie przejścia do kasy, należy zaznaczyć opcję „Karta Stałego Klienta” i wpisać jej numer.
3. W sklepie stacjonarnym wystarczy pokazać np. wydruk wiadomości e-mail z numerem KSK.

KSK w sklepie internetowym występuje jedynie w formie elektronicznej. Kartę w wersji plastikowej można zdobyć robiąc zakupy w jednym ze sklepów stacjonarnych Martes Sport.

Przypominamy, że rabaty w sklepie internetowym nie łączą się!