(33) 82 81 816*
(33) 82 81 771*
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych (prosimy nie kierować na poniższy adres zapytań niezwiązanych z przetwarzaniem danych osobowych):
iod_rodo@martessport.com.pl

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

Attached files

Dane teleadresowe:

Martes Sport Sp. z o.o.

43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

NIP: 547-17-91-682
REGON: 070904684

nr tel: 33 82 81 816, 33 82 81 771

Konto bankowe: Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas przygotowania towaru do wysyłki standardowo wynosi od 3 do 7 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia lub zaksięgowania przelewu.Następnie firma kurierska dostarcza towar w ciągu 2 dni roboczych od nadania przesyłki.

Gdy tylko towar zostanie potwierdzony i przygotowany do zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z fakturą (w przypadku wysyłki towaru z magazynu głównego) i/lub z wykazem listów przewozowych i zawartością nadawanych paczek (w przypadku wysyłki ze sklepów stacjonarnych - tam faktura zbiorcza w formie papierowej zostanie dołączona do jednej z przesyłek).

Jeżeli w zamówieniu wybrany został odbiór osobisty w jednym z naszych sklepów, prosimy oczekiwać na sms lub telefon bezpośrednio z tego punktu. W tym przypadku nie wysyłamy maila z numerami listów przewozowych. Wybór odbioru osobistego nie wpływa na skrócenie czasu przygotowania towaru do wysyłki.

W przypadku, gdy w zamówieniu jest więcej niż jeden produkt, może ono zostać zrealizowane w kilku paczkach, wysyłanych z różnych punktów magazynowych i w związku z tym przesyłki mogą docierać w różnych terminach. Koszt dostawy bez względu na liczbę paczek pozostaje niezmienny i wynosi 5 zł.


W jaki sposób zwrócić otrzymany towar?

Jeśli zechcesz zwrócić towar zakupiony na stronie sklepmartes.pl, oddaj go w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki do dowolnego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (faktura nie jest wymagana). Na potwierdzenie dokonanego zwrotu pracownik powinien wydać kopię formularza wraz z pieczątką sklepu.

Towar możesz też odesłać na własny koszt, wraz z formularzem, na adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała

z dopiskiem "ZWROT SKLEP INTERNETOWY".

W przypadku, gdy nie będzie możliwe dostarczenie nam towaru w podanym wyżej terminie, poinformuj nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy, a następnie w ciągu kolejnych 14 dni oddaj produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego Martes Sport, wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, lub odeślij go do nas na powyższy adres.

Pieniądze za zakupiony towar zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Martes Sport Sp. z o.o. może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania.

Nie jest możliwe otrzymanie gotówki w sklepie stacjonarnym, w którym będziesz dokonywać zwrotu towaru. Pieniądze przelewamy na konto wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.

W jaki sposób wymienić otrzymany towar?

Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar na inny, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, oddając produkt do najbliższego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z wypełnionym formularzem wymiany (faktura nie jest wymagana).

Można też odesłać towar na własny koszt, wraz z formularzem, na adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała

z dopiskiem "WYMIANA SKLEP INTERNETOWY".

Wymiana jest realizowana przez sklep internetowy niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia ze sklepu stacjonarnego lub paczki ze zwracanym towarem.

Przesyłkę z produktem we wskazanym rozmiarze lub kolorze wyślemy na nasz koszt na podany przez Ciebie adres.

 

Co zrobić, gdy konieczna jest reklamacja towaru?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2-letnią rękojmią. W przypadku wystąpienia wady można zwrócić towar do najbliższego sklepu stacjonarnego Martes Sport wraz z opisem nieprawidłowości, wskazanym w formularzu oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi.

Istnieje również możliwość zamówienia kuriera po odbiór od klienta reklamowanego produktu na koszt sklepu internetowego. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Po uznaniu reklamacji produkt naprawimy, wymienimy na nowy lub zwrócimy pieniądze.

Co zrobić, gdy nie powiodła się płatność PayU?

Jeżeli transakcja PayU nie powiodła się, prosimy o dokonanie przelewu na poniższe konto.

W tytule płatności wystarczy podać nr zamówienia.

Martes Sport Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

Konto bankowe: Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

Dotarła do mnie tylko część produktów. Co z resztą?

Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, Twoje zamówienie może zostać zrealizowane w kilku paczkach, wysyłanych z różnych lokalizacji, nie zawsze tego samego dnia. W związku z tym przesyłki mogą dotrzeć do Ciebie w różnych terminach. Ich status w każdej chwili możesz sprawdzić klikając w numer listu przewozowego, znajdującego się w otrzymanej od nas wiadomości mailowej. Bez względu na liczbę paczek koszt dostawy wynosi tylko 5 zł.