AKTUALNIE WSZYSTKIE SKLEPY SIECI DZIAŁAJĄ OD 04.05.2020

Zmiany w funkcjonowaniu Martes Sport

SKLEPY STACJONARNE:

Zwrot lub wymiana towaru

UWAGA:  Termin na zwrot towaru zakupionego przed zamknięciem sklepów,  zostaje wydłużony do 20.06.2020

Reklamacja towaru

W celu zgłoszenia reklamacji towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym zapraszamy dopiero po ponownym, pełnym otwarciu galerii handlowych.

Karty podarunkowe i vouchery.

UWAGA: Wszystkie karty i bony, których ważność skończyła się w dniu 13.03.2020 i później zostają przedłużone systemowo do dnia 31.07.2020

SKLEP INTERNETOWY:

Czas realizacji zamówień

W związku z wieloma utrudnieniami, wynikającymi z obecnej sytuacji w kraju, może dojść do opóźnień w realizacji zamówień. Nie pozostaje nam nic innego, jak poprosić o wyrozumiałość. Będziemy dokładać wszelkich starań, by zamówiony towar dotarł do Ciebie jak najszybciej.

Odbiór osobisty zamówienia w sklepie stacjonarnym

Możliwość wyboru odbioru osobistego podczas składania zamówienia została wstrzymana do czasu przywrócenia normalnego trybu działania galerii handlowych.

Jeśli już złożyłeś zamówienie z opcją odbioru osobistego w sklepie, towar wyślemy do Ciebie kurierem bez pobierania dodatkowych opłat. Prosimy w tym celu skorzystać z formularza dostępnego na stronie https://www.sklepmartes.pl/kontakt (temat „Odbiór osobisty w sklepie”), podając w treści sposób dostawy (DPD, DHL lub InPost) oraz adres do doręczenia lub dane wybranego paczkomatu.

Zwrot towaru

Ze zwrotem towaru możesz poczekać do ponownego otwarcia naszych sklepów. Przysługujący termin 30 dni zostanie wydłużony o czas, w którym będą one nieczynne.  Towar możesz też odesłać w każdej chwili na własny koszt na poniższy adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem "ZWROT SKLEP INTERNETOWY"


Reklamacja towaru

W celu zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o kontakt przez formularz dostępny na stronie https://www.sklepmartes.pl/kontakt (temat „Reklamacja towaru”). Zamówiony zostanie na nasz koszt kurier po odbiór reklamowanej rzeczy.

 

Mamy głęboką nadzieję, że życie nas wszystkich szybko powróci do stanu sprzed 11.03.2020. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta drogą elektroniczną, bowiem infolinia będzie nieczynna do odwołania. Prosimy także o cierpliwość, ponieważ ze względu na bardzo dużą ilość zgłoszeń, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.

Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym www.sklepmartes.pl! Dostawy realizowane są do paczkomatu lub przez kuriera.